JPMorgan: Kripto paralar yok olmayacak

Goldman Sachs ve Deutsche Bank gibi yatırım bankalarının kripto paralara ilişkin karamsar raporlarının ardından, JPMorgan’ın yayınladığı raporda kripto para birimlerinin yok olmayacağı vurgulandı.

Marketwatch sitesindeki habere göre JPMorgan CEO'su Jamie Dimon geçen dönemde kripto paralara ilişkin olumsuz yorumlar yapmış olsa da, ABD'li bankadaki analistler dijital para birimleri için daha parlak bir uzun vadeli görünüm çizdi.

YOK OLMA İHTİMALİ DÜŞÜK

Raporda, "Kripto paraların tamamen yok olma ihtimali düşük ve farklı şekil ve formlarda daha fazla merkezsizleşme ve birebir iletişime ihtiyacı duyan piyasa oyuncuları tarafından anonimliği tehlikede olduğu halde, yatırım çekmeye devam edecek" denildi.

Birçok uzmanın Bitcoin ve diğer kripto para birimleri için "sahtekarlık" dediği ve değerinin düşeceğine yönelik tahminler yaptığı bir dönemde ABD'li banka JPMorgan'ın yayınladığı raporda kripto para birimlerinin yatırım çekmeye devam edeceği vurgulandı. Rapora göre özellikle de merkezi ve regüle edilen piyasalara şüpheyle yaklaşan yatırımcılar kripto paralara yatırım yapmaya devam edecek.

BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ASIL BÜYÜK BULUŞ

Raporda kripto paraların kullandığı Blockchain teknolojisinin asıl büyük buluş olduğunu vurgulayan JPMorgan, "Blockchain şeffaflık, ticaret finansmanı konularında ve bir ödeme sistemi olarak bankaların hizmetlerini destekleyebilir" değerlendirmesini yaptı.

Kaynak: DHA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.