Kylie Jenner, Snapchat'e 1.3 milyar dolarlık kayıp yaşattı!

Snapchat eski günlerini arıyor. Facebook çatısı altında bulunan Instagram'la büyük bir rekabet yaşayan Snapchat'a bir darbe de Kylie Jenner'dan geldi. Jenner'ın artık Snapchat'i kullanmadığını açıklamasının ardından şirketin hisse senetleri büyük bir kayba uğradı.

Geçen ay ilk çocuğu Stormi'yi kucağını alan 21 yaşındaki televizyon yıldızı Kylie Jenner, dün Twitter hesabından, artık mesajlaşma uygulaması Snapchat'i kullanmadığını,"Yani artık kimse Snapchat'i açmıyor mu, sadece ben mi böyle yapıyorum? Bu çok üzücü" ifadelerini kullanarak duyurmuştu.

Snapchat'in o tasarımı hakkında resmi açıklama

BAŞKA BİR TWEET MESAJI DAHA ATTI AMA DÜŞÜŞÜ ENGELLEYEMEDİ

Daha sonra ise söylemini yumuşatmak için "Seni hala seviyorum Snap... benim ilk aşkım" yazılı yeni bir tweet attı, ama Snapchat'in düşüşünü engelleyemedi. Jenner'ın 24,5 milyon takipçisiyle paylaştığı tweet'lerin ardından Wall Street'te panik dolu bekleyiş başladı ve şirketin hisse senedi fiyatları New York borsasında hızla düşüş gösterdi.

Jenner'ın paylaşımın ardından, Snapchat'in hisseleri yaklaşık yüzde 8'lik bir düşüş gösterdi ve gün sonunda Wall Street'te yüzde 6'lık düşüş ile kapandı. Snapchat bugün hisse senetlerinin listelendiği 17 dolar fiyatına geri döndü.

Kylie Jenner doğumdan sonra ilk kez görüntülendi

TOPLAMDA 1.3 MİLYAR DOLAR!

Ünlü reality show yıldızının sosyal medyadaki siteminin şirketin hisse senetlerini toplam 1.3 milyar dolar kayba uğrattığı bildirildi.

Facebook'un sahip olduğu Instagram ile yoğun bir rekabetle karşı karşıya bulunan Snapchat'a karşı Jenner'ın atağı, yatırımcıların zaten endişeli olduğu bir zamanda geldiği ifade edildi.

Snapchat'in CEO'su Evan Spiegel, kasım ayında sosyal medya uygulamasının yeni tasarımıyla ilgiili şikayetleri geri çevirmiş ve bu ayın başlarında kullanıcıların uygulamanın yeni dizaynına alışması için zamana ihtiyaç duyduğunu ifade etmişti.

Snapchat'in az bilinen 23 özelliği

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.