E-ticarette lider giyim ve aksesuar

E-ticaret dünyasında satışlar büyürken en çok satış ise giyim ve aksesuar dünyasında yapılıyor.

Hızla yaygınlaşan internet harcamalarında en çok giyim ve aksesuar alındı. Bankalararası Kart Merkezi (BKM) Kart Monitör Araştırması'na göre kredi kartı kullanıcıları arasında internetten alışveriş yapma sıklığı ayda ortalama 2.1'e ulaştı. Kredi kartı sahiplerinin yüzde 32'si internetten giyim ve aksesuar ürünlerini satın aldıklarını söylerken, bu kategorileri yüzde 14'le yemek siparişi, yüzde 10'la market takip ediyor.

BKM Genel Müdürü Soner Canko, "Sonuçlar gösteriyor ki; nakitsiz toplum için sağlam bir ekosistem var" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.