Snapchat’e bir darbe de Rihanna’dan geldi

Yakın zamanda yayınladığı reklamla büyük tepki gören Snapchat'e bir darbe de Rihanna'dan geldi.

Ünlü Barbadoslu şarkıcı Rihanna, yayımladığı reklamla aile içi şiddet mağdurlarını aşağıladığı gerekçesiyle Snapchat'i eleştirince, şirket borsada 800 milyon dolar değer kaybetti. Rihanna'nın açıklamasının hemen ardından şirketin ortalama yüzde 4, bir gün sonra da yüzde 1 daha değer kaybettiği ortaya çıktı. Snapchat reklamında kullanıcılara "Rihanna'yı tokatlamayı mı yoksa Chris Brown'ı yumruklamayı mı tercih edersin" sorusu soruluyordu.

Rihanna, Instagram hesabından, "Beni, aile içi şiddet mağduru tüm kadınları, çocukları ve erkekleri ortaya koyarak, bizi aşağıladınız. Yazıklar olsun" diyerek reklama tepki göstermişti. Rihanna'nın açıklamasının ardından sosyal medya kullanıcıları Snapchat uygulamasını telefonlarından silmeye başlamıştı. Geçtiğimiz ay Kylie Jenner da artık Snapchat kullanmadığını söyleyince, şirket 1.3 milyar dolar değer kaybetmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.