Youtube'da reklamlar kısalıyor

Youtube reklam oynatma politikasında değişikliğe gidiyor. Youtube'da ‘TrueView for Reach’ ismini verdiği daha kısa ve izleyiciler tarafından geçilebilir yeni reklamlar gösterilmeye başlayacak.

TrueView reklam formatı, YouTube kullanıcılarının daha kısa süren reklamları izlemeden geçmelerine olanak tanıyacak. Yeni reklam formatı, YouTube'un 6 saniyeden sonra geçilebilir reklamlarına yeni bir alternatif olacak.

YouTube, reklam verenlerin marka bilinirliğini 6 saniye içerisinde artırmanın yollarını çok iyi şekilde keşfettiklerini, artık daha kısa ve etkileyici reklamlar yapabileceklerini duyurdu.

İsteyen markalar, 6 saniye uzunluğunda ve 5. saniyede geçilebilir 'TrueView for Reach' reklamları oluşturabilecekler. Bu sayede, markanın reklamda izleyiciye vermek istediği tüm mesajları verdiğinden emin olunacak.

Habertürk'e göre YouTube ayrıca mevcut en az 30 saniyelik olan TrueView in Stream reklamlarına da yenilikler getiriyor. Videolar başlamadan önce çıkan bu reklamlarda, reklam verenler artık kullanıcılar bu reklamların en az 30 saniyesini izlerlerse ödeme yapacaklar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.