Spotify'da büyük tasarım değişikliği

Spotify, sürüş esnasında dikkat dağınıklığını azaltmak için arayüzünü daha sade hale getirme kararı aldı.

Görünüşe bakılırsa Spotify araç sürerken uygulama kullanmayı daha az dikkat dağıtan bir hale getirmek için yeni sade arayüz modunu test ediyor. Özelliği ilk olarak Spotify'ı kablosuz bluetooth bir cihaza bağladıktan sonra arayüzün sadeleştiğini fark eden bir kullanıcı buldu. Bu durum hakkında açıklama yapan bir Spotify temsilcisi, sürücü modunun test aşamasında olduğunu ve kullanıcı kitlesinin sadece %3'ünü etkilediğini söyledi.

Ekran görüntüsüne bakılırsa, sürüş esnasında kullanımı kolaylaştırmak ve dikkat dağılmasını azaltmak için arayüzde olabildiğince iri harfler ve ikonlar kullanılmış. Ayrıca renk skalası da üç renge indirilmiş ve albüm kapağı görseli gizlenmiş durumda. Spotify temsilcisi testin sadece iOS'da gerçekleştiğini söylese de, yeniliği fark eden kullanıcı ekran görüntüsünü Android bir telefondan almış.

Hürriyet'e göre en son raporlara göre Spotify, Amerika'daki tahtını Apple Music'e kaptırmış olsa da, dünya çapında en çok kullanılan müzik akışı hizmeti konumunda bulunuyor. Test aşamasında olan bu sürücü modu genel kullanıma açılırsa dünya çapında birçok sürücü daha güvenli bir şekilde müzik dinleyerek sürüş yapabilecektir.

Apple Music ABD'de Spotify'ı geride bıraktı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.