Youtube'da yeni 'keşfet' dönemi

Youtube'un mobil versiyonuna yeni bir özellik ekleniyor. Bu özellikle birlikte kullanıcıların yeni videoları ve kanalları keşfetmeleri kolaylaşacak.

Eğer YouTube videoları izlerken kendinizi bir eko odasında bulduysanız, bu konuda yalnız değilsiniz. YouTube'un öneri algoritması izlediğiniz içeriklere göre tavsiyelerde bulunuyor ve eğer özellikle farklı konuları arama çubuğundan bizzat araştırmazsanız, sürekli benzer içeriklerin içinde yüzdüğünüzü fark edebilirsiniz.
Bu durumun farkında olan YouTube yönetimi, platformun kendi kanalı olan Creator Insider'da Tom Leung aracılığı ile mobil uygulama için yeni Keşif sekmesini duyurdu. Bu araç sayesinde mobil kullanıcılar yeni videolar ararken "ufuklarını genişletebilecek".
"Keşif sekmesi, başka türlü rast gelmenizin mümkün olmadığı farklı türdeki konulara, videolara veya kanalları bulmanıza yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır, ancak yine de kişiye özel tavsiyelerde bulunur ve görüntüleme etkinliğinize dayanmaktadır."
NTV'ye göre şu an test aşamasında olan özellik iPhone kullanıcılarının sadece %1'i üzerinde deneniyor. Eğer proje başarılı olursa bu özelliği masaüstü, iOS ve Android sürümlerinde görmeyi bekleyebiliriz.

YouTube gizli mod herkese açılıyor! YouTube gizli mod nedir? YouTube'dan asılsız haberlere önlem

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.