Skoda gizemli bir teaser görsel paylaştı

Skoda, geçtiğimiz hafta Paris Otomobil Fuarı’nda tanıttığı Vision RS konseptiyle, Rapid’in yerini alacak modelden neler beklememiz gerektiğini ortaya koymuştu. Firma şimdi de çok beklenen modelin bir teaser görselini paylaştı.

Görüntüden otomobile dair çok bir şey anlamak mümkün olmasa da genel tasarımı Rapid'den çok daha üstün görünüyor. Skoda şu an için detayları paylaşmıyor fakat yeni Rapid'in, Volkswagen Grubu'nun MQB A0 platformuna sahip ilk üretim modeli olacağını belirtiyor. Otomobilin bu yıl bitmeden ortaya çıkması ve daha sonra da bir fuarda boy göstermesi bekleniyor.

RS VERSİYONU DA OLABİLİR

Motor 1 TR'nin haberine göre Skoda, yeni Rapid'in yukarıda bahsettiğimiz Vision RS konseptinden pek çok ipucu taşıyacağını açıklıyor. Yeni modelin daha sonra bir RS versiyonunun gelebileceğine dair yaygın bir inanış da var. Bu modelin hibrit güç ünitesinin 200 beygir gücün üzerinde bir çıkışa sahip olacağı iddia ediliyor. Bu arada bir hatırlatma olarak belirtelim ki konsept modelinin 1.5 litrelik benzinli motoru, elektrikli bir ünitenin de desteğiyle toplamda 241 beygir güç üretiyordu.

Şu anda yeni modelin adının ne olacağı da bilinmeyen bir diğer nokta. Rapid isminin kesinlikle kullanılmayacağını biliyoruz. Çünkü yeni modelin, mütevazı selefinden uzaklaşması planlanıyor. İddialar otomobilin adının "Spaceback" olabileceğini ortaya koyuyor. Fakat araçla ilgili tüm detayları doğru bir şekilde öğrenmek için biraz daha beklememiz gerekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.