Elektrikli BMW i4 için tarih belli oldu!

BMW, bu yılın Mart ayında düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı’nda i Vision Dynamics konseptini üretime sokacağını doğruladı. Model, 4 Serisi Gran Coupe'nin elektrikli kardeşi olarak sunulacak ve Almanya'nın Münih şehrinde üretilecek.

AutoExpress'in haberine göre otomobilin üretim versiyonu, i4 kimliğine bürünecek ve i3 ile i5 arasındaki boşluğu doldurmak üzere 2021 senesinde piyasaya sürülecek. İngiliz dergisi, bu ayın başlarında Paris Otomobil Fuarı'nda BMW'nin elektrikli planları hakkında şirket patronu Harald Kruger ile konuşma şansı buldu. Kruger, i4'ün elektrikli crossover modelleri iX3 ve iNEXT'ten kısa bir süre sonra üretime geçeceğini belirtti.

Motor 1 TR'ye göre "Halihazırda 300,000'den fazla elektrikli ve hibrit aracımız var ve dahası da geliyor" diyen Kruger, "2019'da Mini Electric'i piyasaya süreceğiz. 2020'de BMW iX3 gelecek. Ardından 2021 yılında BMW iNEXT ve i4'ü sunacağız, yani o yıla geldiğimizde beş çekirdek elektrikli aracımız olacak" ifadelerini kullandı.

TASARIMI DAHA GELENEKSEL OLACAK

Benzin, dizel, plug-in hibrit ve saf elektrikli motorlara uyum sağlamak üzere tasarlanan modüler CLAR platformuna dayanan i4, temel olarak 4 Serisi Gran Coupe serisinin bir parçası olacak ve i3 ile i8'e kıyasla daha geleneksel bir tasarıma sahip olacak.

BMW i4, menziliyle Tesla Model 3 ve Model S modellerine rakip olacak. BMW, şık dört kapılı aracının 600 kilometrelik bir şarj mesafesine sahip olacağını öngörüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.