Game of Thrones inanması güç bir rekor kırdı!

Game of Thrones’un son sezonu başladı. Kitleleri ekrana kilitleyen efsane dizi, daha başlamadan Twitter’da en çok konuşulanlar arasında yerini korurken bugüne dek hakkında 200 milyondan fazla tweet atılan dizi olarak inanması güç bir rekor kırdı.

7 sezonu geride bırakan dizinin bugüne dek Twitter'da en çok konuşulan bölümlerini, en fazla ses getiren anlarını ve hakkında en fazla tweet atılan karakterlerini sizi için derledik.

Dizinin en çok konuşulduğu günler:

-7 Ağustos 2017 - The Dragon and The Wolf
-24 Nisan 2016 - The Red Woman
-16 Temmuz 2017 - Dragonstone
-26 Haziran 2016 - The Winds of Winter
-20 Ağustos 2017 - Beyond the Wall
-19 Haziran 2016 - Battle of the Bastards
-5 Mart 2019 - Season 8 Trailer Launch
-7 Ağustos 2017 - The Spoils of War
-14 Haziran 2015 - Mother's Mercy
-12 Nisan 2015 - The Wars to Come

Game of Thrones hakkında en fazla tweet atan ülkeler:

-Amerika
-Brezilya
-İngiltere
-İspanya
-Fransa

Hakkında en fazla tweet atılan Game of Thrones karakterleri:

-Jon Snow
-Daenerys
-Arya Stark
-Tyrion Lannister
-Cersei Lannister

Hakkında en fazla tweet atılan 5 bölüm:

-The Dragon and the Wolf : 27 Ağustos 2017
-Dragonstone, 16 Temmuz 2017
-Beyond the Wall, 27 Ağustos 2017
-The Winds of Winter, 26 Haziran 2016
-The Spoils of War, 6 Ağustos 2017 2017

Sezon 7, 23 milyondan fazla Tweetle en fazla tweet atılan sezondu. Yalnızca 2019'da, dizi hakkında 15 milyondan fazla Tweet vardı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.