BlackBerry Messenger (BBM) 31 Mayıs'ta kapanıyor!

Yayınlanan bir blog raporunda EMTEK (2016 yılında BlackBerry Messenger uygulamasını devralan şirket) BBM uygulamasının kullanıcılara ulaşması için ellerinden geleni yaptıklarını açıkladı. Ancak şirket, bir türlü yeterli kullanıcı sayısına ulaşamadıklarını belirterek söz konusu mesajlaşma uygulamasını 31 Mayıs’ta kapatacağını açıkladı.

Şirket açıklamasında: "Bugüne kadar oluşturduğumuz yazılımla gurur duyuyoruz. Ancak teknoloji dünyası çok değişken. Tüm çabalarımıza rağmen, kullanıcılar diğer platformları tercih etmeye devam ettiler. Yeni kullanıcılar da bizi tercih etmekten kaçındı." dedi.

Açıklamalarına devam eden şirket: "Hoşçakalın demek bizim için zor olsa da bunu demek zorundayız. Artık gün batımı yaklaşıyor, bizim için ise yola başka şekilde devam etme vakti." ifadelerini kullandı.

KURUMSAL SÜRÜM KULLANILMAYA DEVAM EDİLECEK

BBM uygulamasının kurumsal sürümünü kullananlar ise uygulamayı kullanmaya devam edecekler. BlackBerry Messenger kurumsal sürümü Google Play Store ve App Store üzerinden ücretsiz olarak indirilebilecek. Fakat altı ayda bir abonelik ücreti ödenecek.

Bu uygulamayı kurumsal kullanıcılar haricinde, uygulamayı sevmiş, BBM'i kullanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar da kullanabilecek. Tabii bunun için normal kullanıcıların da ücretli abonelik kullanması gerekecek.

Analizler ise bunun kullanım oranının yüzde bir bile olmayacağını belirtiyor.

Ancak uygulamayı şu an kullanıyorsanız ve 30 Mayıs'ta uygulamanın kapatılması ile birlikte kurumsal sürüme geçiş yapmayacaksınız verilerinizi ayarlar kısmından dışa aktarabilirsiniz. (ShiftDelete)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.