Redmi X'in gerçek adı belli oldu! Yeni üst düzey telefonun özellikleri nedir?

Xiaomi‘nin alt markası Redmi’nin yeni amiral gemisinin ismi ve özellikleri sızdırıldı. Redmi K20 Pro ile uygun fiyatlı amiral gemisi modellere yeni bir tercih sunacak. Redmi X beklentileri suya düştü.

Redmi X olarak adlandırılması beklenen Redmi'nin yeni amiral gemisi hakkında birçok söylenti çıktı. Ardından Redmi CEO'su Lu Weibing birkaç gün önce yaptığı açıklamada yeni amiral gemisinin Redmi X olarak adlandırılmayacağını belirtti.

Weibo'da yayınlanan yeni sızıntı ile yeni amiral gemisinin Redmi K20 Pro olarak adlandırılacağı kesinleşti. Redmi K20 Pro olarak adlandırılmasının yanı sıra birkaç önemli özelliği de sızdırıldı.

REDMI K20 PRO'NUN ÖZELLİKLERİ NEDİR?

Qualcomm'un Snapdragon 855 yonga seti tarafından desteklenecek olan yeni cihazın 48 Megapiksel ana kamera ve 20 Megapiksel pop-up bir ön kameraya sahip olması bekleniyor.

6.39 inç Full HD Plus çözünürlüğünde AMOLED bir ekran ile kullanıcılara sunulması beklenen cihazın ekran tasarımı konusunda çentiksiz bir ekran ve pop-up bir ön kamera sistemi beklense de henüz net bilgiler yok. Ayrıca 27W hızlı şarj desteğine sahip 4000 mAh bataryadan güç alması da beklenenler arasında.

Son olarak, yeni amiral gemisi birçok cihazda olduğu gibi ekran üzerinde parmak izi okuyucu ile gelmesi bekleniyor. Cihaz hem donanım hem de tasarım özellikleriyle uygun fiyatlı amiral gemisi cihazlar arasında ön plana çıkacak gibi duruyor. (Shiftdelete)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.