Facebook Tinder'a rakip olacak! Facebook çöpçatanlık özelliğini ABD'de uygulamaya açtı

Facebook, geçen yıl farklı ülkelerde uygulamaya soktuğu çöpçatanlık özelliğini Perşembe gününden itibaren ABD'deki kullanıcılarına da açtı. Şirket, kullanıcıların Instagram hesaplarını Facebook'un çöpçatanlık özelliğine entegre edebileceklerini ve Instagram takipçilerini de 'Gizli Aşk' (Secret Cruch) listelerine ekleyebileceklerini söyledi.

Uygulama, kullanıcıların Facebook'ta arkadaş oldukları kişiye ilgi duyduklarını da özel hesaplarından göstermelerini de sağlıyor.

İki arkadaşın birbirlerini 'crush' (aşk) olarak etiketlemeleri durumunda Facebook Çöpçatanlık özelliği her iki tarafa da uyarı gönderiyor.

Şirket, uygulamanın Facebook ve Instagram kullanıcıları için isteğe bağlı olduğunu ve bu uygulama dâhilindeki aktivitelerin profillerinde veya sayfalarında herkese açık halde yer almayacağını söylüyor.

18 YAŞ ÜSTÜ KULLANICILARA AÇILACAK

Uygulama yalnızca 18 yaş üstü kullanıcılara açık olacak.

Facebook çöpçatanlık özelliğini geçen yıl Kolombiya, Tayland, Kanada, Arjantin ve Meksika'da kullanıma açmıştı.

Şirket, uygulamanın güvenlik ve gizlilik şartlarında da, kullanıcıların geçmişine dair bir araştırma veya cinsel saldırıda bulunup bulunmadıklarına dair sicil aramaları yapmadıklarını belirtip "Diğerleriyle etkileşimlerinizden ve kendinize yönelik risklerden siz sorumlusunuz" diyor.

Facebook çöpçatanlık uygulamasıyla, dünya genelinde yaygın kullanılan Tinder'a rakip olacak. (BBC Türkçe)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.