Instagram'ın yeni özelliği dikkatleri üstüne çekti

Instagram kullanıcı sayısı 1 milyar seviyesine doğru yol almaya devam ederken, kullanıcılara yeni özellikler sunulmaya devam ediliyor. Instagram gönderi zamanlama özelliği ile müjdeli haberlere bir yenisi eklendi.

Instagram sayfalarını yöneten kişiler, gönderileri zamanlamak için üçüncü parti yazılımlara ihtiyaç duyuyordu. Facebook ve benzeri platformlarda bulunan özelliğin Instagram'a gelmesi ile üçüncü parti yazılımlara ihtiyaç kalmadı.

Facebook'un Uluslararası Yayın Sözleşmesi (IBC) kapsamında sunduğu Instagram gönderi zamanlama özelliği tüm kullanıcılara açılmış durumda. Ancak, bu özelliği kullanabilmek için Facebook'a bağlı İçerik Stüdyosu'na kayıtlı olmanız gerekiyor.

KAYIT OLDUKTAN SONRAKİ İŞLEMLER OLDUKÇA KOLAY

Facebook İçerik Stüdyosu'na kayıt olduktan sonra sayfanızı açtığınızda, Gönderi Oluştur yazısını göreceksiniz. Bu bölümde 'zamanla' seçeneğine basarak gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra aylar sonraya bile gönderi planlayabiliyorsunuz.

Gönderi planlama özelliği adından da anlaşılabileceği üzere sadece normal paylaşımlar için geçerli. Hikaye zamanlamak isteyenler halen üçüncü parti yazılımları kullanmak zorunda. Tabi, Facebook ilerleyen günlerde bu özelliği de kullanıcılara sunabilir. (Shiftdelete)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.