Facebook Hikayeler değişti! Facebook kullanıcıları artık...

Popüler sosyal medya platformu Facebook, 2012 yılında Instagram'ı satın almış ve bünyesine dahil etmişti. Instagram'a yeni özellikler ekleniyor veya mevcut bazı özellikler değiştiriliyor. Bu durum Facebook'a da yansıyor. Her iki platformun benzerlikleri de arttı. Şimdi Facebook Hikayeler'de yenilik yapıldı. İşte detaylar...

Instagram ve Facebook, dünyanın en büyük iki sosyal medya platformu ve ikisinin tek çatı altında olması elbette birbirlerine olan benzerliklerini de artırıyor. Bu bağlamda Instagram'da uzun süredir bulunan hikaye paylaşma özelliği kullanıcıların çok sık tercih ettiği bir özellik. Aynı özellik Facebook'un Instagram'ı satın almasının sonra Facebook'a da gelmişti. Facebook, yeni getirdiği güncelleme ile birlikte Facebook'ta paylaştığınız hikayeyi İnstagram üzerinden de paylaşabilmenize olanak verecek.

Facebook tarafından yayınlanan örnek görselde Instagram hikayesi, doğrulanmış Facebok hesabı üzerinden de hikaye olarak paylaşabiliyorsunuz. Bu yeni özelliği kullanmak istiyorsanız Instagram ve Facebook hesaplarınız birbiriyle bağlanmış olması gerekiyor.

Gün geçtikçe sosyal medya uygulamalarının Instagram'a benzemesi kullanıcıların da gözünden kaçmıyor. Örneğin bir zamanların popüler uygulamalarından biri olan Instagram, Snapchat'in hikaye fonksiyonunu kopyalayıp kendisine de hikaye özelliği katmıştı. Benzer şekilde YouTube dahil pek çok platform da hikayeler özelliğinin popüler hale geldiğini görünce kendi platformlarında kullanmaya karar verdi. (Hürriyet)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.