Samsung Galaxy S20 serisi hakkında yeni rapor yayınlandı

Samsung yeni amiral gemisi serisi Galaxy S20, S20 Plus ve S20 Ultra'yı 11 Şubat tarihinde satışa sunmuştu. Fakat mart ayında yayınlanan bir rapor S20 ailesinin satışlarda bekleneni veremediğini içeriyordu. Nisan ayı için de yeni bir rapor daha yayınlandı ve görünüşe göre S20 ailesi Samsung'un beklentilerini karşılayamıyor. İşte konu hakkındaki detaylar...

Yonhap News tarafından verilen bilgilere göre Galaxy S20 serisi, Galaxy S10 serisinin gerisinde kalmaya devam ediyor. Güney Koreli kaynaklar, bunun sebebini COVID-19 salgınına ve akıllı telefonlara olan düşük rağbete bağlıyor. Peki Samsung Galaxy S20 serisi satışları ne durumda?

Corona virüsü yüzünden üretimlerin düşmesi, tüketime de yansıdı. Bu bağlamda Galaxy S20 serisi de bundan etkilendi. Yayımlanan bir önceki raporda Galaxy S20 serisi satışlarının Galaxy S10 serisi satışlarının sadece yüzde 60'ına erişebildiği açıklanmıştı.

Samsung galaxy s7'ye sıvı azot dökülürse ne olur?

Samsung, S20 ailesinin satış rakamlarını henüz açıklamasa da paylaşılan en güncel rapor durumu özetliyor. Zira bir önceki raporda yüzde 60 olan oran arttı. Kısacası Galaxy S20 satışları, Galaxy S10 satışlarının yüzde 80'ini yakaladı.

Beklenmeyen düşük rakamlar dolayısı ile kâr beklentisini düşük tutan Samsung, 2020'nin ilk çeyreğinde yaklaşık 2 milyar dolar faaliyet kârı bekliyor. Son olarak Samsung, bu ayın sonunda S20 ailesine dair bir açıklama yapacak. (Shiftdelete)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.