Samsung ve Apple zorlu günler geçirecek!

Corona virüsü (COVID-19) salgını tüm pazarları etkiledi. Önümüzdeki dönemde bu durumun etkilerinin nasıl şekilleneceği de merak ediliyor. Araştırma şirketleri ileri tarihlerde neler olabileceğine dair bazı raporlar paylaştı. Analistlerin de konuyla ilgili olarak yayınladığı bir takım raporlar var. DigiTimes Research, mobil pazar için araştırma yaptı. Rapor Samsung ve Apple için pek olumlu değil. İşte detaylar...

DigiTimes Research tarafından yapılan son araştırmaya göre koronavirüs salgını mobil pazarda en çok premium segmentteki ürünleri vuracak. Yani salgının maddi yansımasını en çok hisseden üreticiler Samsung ve Apple olacak.

Araştırmalar koronavirüs salgını nedeniyle akıllı telefon pazarında yüzde 15 oranında bir düşüş ön görüyor. Normal şartlarda 2020 yılında 1.15 milyar akıllı telefon sevkiyatının gerçekleşmesi bekleniyordu. Fakat yüzde 15'lik düşüş ile birlikte bu sayı 970 milyona kadar düşecek. Bu düşüşün büyük bir kısmı ise üst segment modellerde gerçekleşecek.

Samsung galaxy s7'ye sıvı azot dökülürse ne olur?

Bir diğer dedikodu ise iPhone 12 modellerinin bilinçli olarak Kasım ya da Aralık ayında satışa sunulacağına yönelik. Malum Apple mevcut modellerin satışını bir süre daha devam ettirmek için böyle bir yol seçmiş olabilir. Yine de bekleyip göreceğiz. (Teknolojioku)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.