The Last of Us Part II, 4 milyondan fazla kopya sattı

The Last of Us Part II, çıkışıyla birlikte tartışmaları da beraberinde getirdi ve oyuncuları ikiye böldü. Her ne kadar oyunla ilgili sıcak bir gündem yaşansa da, aslında The Last of Us Part II için işler iyi gidiyor. Sony'nin resmi açıklamasına göre 19 Haziran'da satışa sunulan oyun, kısa süre içinde 4 milyondan adetten fazla satmayı başardı.

Sony, Naughty Dog tarafından geliştirilen ve 19 Haziran 2020 tarihinde piyasaya çıkan The Last of Us Part II oyununun, 21 Haziran tarihi itibarıyla 4 milyon satış adedini geçtiğini açıkladı. Böylece The Last of Us Part II, birinci parti PlayStation 4 özel oyunları içerisinde en hızlı satan oyun olmayı başardı.

Konuyla ilgili Naughty Dog'un Başkan Yardımcısı ve The Last of Us Part II oyununun yönetmeni Neil Druckmann, "Milyonlarca oyuncunun geçtiğimiz hafta The Last of Us Part II'yi oynamalarından ve deneyimlerini paylaşmalarından ötürü son derece minnettarız. The Last of Us Part II, Naughty Dog bünyesindeki yüzlerce yetenekli ve tutkulu geliştiricinin çabaları sayesinde geliştirildi. Aynı tutkuyu oyuncular tarafından da görmek bizim için büyük bir onur. Bu inanılmaz hedefe ulaşmamıza imkan tanıdığınız için çok teşekkür ederiz" şeklinde konuştu.

Önümüzdeki ay sadece PlayStation 4'e özel olarak, 3 Temmuz tarihinde Marvel's Iron Man VR ve 17 Temmuz tarihinde Ghost of Tsushima oyunları piyasaya çıkacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.