Huawei AppGallery tepeden tırnağa değişti

Huawei, yazılım tarafında operasyonlarını aksatmadan devam ediyor. Çinli şirket Android'e alternatif olarak geliştirdiği HarmonyOS 2.0'ın betasını kısa süre önce yayınlamıştı. Huawei bir yandan işletim sistemine yoğunlaşırken, diğer yandan uygulama mağazasında da büyük değişimler yaptı. AppGallery yeni arayüze kavuştu. Peki yeni arayüz neler sunuyor? İşte detaylar...

Huawei Türkiye'den konuyla ilgili yapılan açıklamaya göre, yeni tasarım, tüm kullanıcı deneyimi boyunca daha büyük tasarımlarla uygulamaları ve oyunları sergiliyor. Yeni AppGallery arayüzü, etkileşimli keşif konseptine odaklanarak uygulamaların görseller ve tamamlayıcı dijital içerik kullanılarak sergilenmesine ve bunların kullanıcılara daha az adımda sunulmasını sağlıyor.

Yeni arayüzde "Öne Çıkanlar" sekmesinin hemen altında, aktif kullanıcılar arasında en popüler özelliklerden biri olan "Kampanyalar" ve "Hediyeler" sekmeleri bulunuyor. Örneğin, yeni "Öne Çıkanlar" sekmesinde uygulamalar artık kart biçiminde sunuluyor. Bu yeni sunum, kullanıcıların AppGallery ekibi tarafından özel olarak seçilmiş bir dizi uygulama ve oyun bulmasının daha kolay olması haricinde aynı zamanda makaleler, uzman kılavuzları ve incelemeler dahil olmak üzere daha ilgili içerikler de edinebilmelerini sağlıyor. Öne çıkan sekmeler de yukarıdan aşağıya ve yeniden eskiye kaydırılarak kullanıcı deneyimini iyileştirecek şekilde güncellenmiş durumda. (Hürriyet)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.