HTC, 4 yıl sonra üst segment akıllı telefon çıkaracak

HTC, 4 yıllık bir aradan sonra yeni bir amiral gemisi akıllı telefon çıkarmaya hazırlanıyor. Yeni telefonun geleceği resmi ağızlardan doğrulanırken artırılmış ve sanal gerçeklik uygulamalarına odaklanıldığı aynı zamanda HTC'nin "Viveverse" adlı kendi açık kaynaklı metaverse platformuyla birlikte çalışacağı belirtildi.

Yaklaşık 10 sene önce akıllı telefon pazarında adından söz ettiren HTC, tıpkı en büyük rakiplerinden Nokia gibi zamanla unutulmuştu. Sektörden tam anlamıyla çekilmemiş olan şirket bazı pazarlarda uygun fiyatlı akıllı telefon satmaya devam ediyor.

UZUN ARADAN SONRA İLK KEZ

Tayvanlı üretici, uzun bir aradan sonra ilk amiral gemisi Android telefonunu önümüzdeki ay duyurmaya hazırlanıyor.

28 Şubat'ta başlayan Mobil Dünya Kongresi'nde sahne alan HTC Vive Asya-Pasifik CEO'su Charles Huang, telefonun geleceğini resmi ağızdan doğruladı.

Yeni amiral gemisi, 2018 yılından piyasaya sürülen HTC U12+ modelinden sonra bir ilk olacak. Akıllı telefon; artırılmış ve sanal gerçeklik uygulamalarına odaklanırken, aynı zamanda HTC'nin "Viveverse" adlı kendi açık kaynaklı metaverse platformuyla birlikte çalışacak.

2018 yılında akıllı telefon bölümünün büyük bir kısmını Google'a satan HTC, üst segment akıllı telefon pazarında şansını bir kez daha deneyecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.