Apple Vision Pro'nun Şubat'ta piyasaya sürülmesi bekleniyor

Dünyaca ünlü teknoloji şirketi Apple'ın Haziran ayında tanıtmış olduğu karma gerçekliği gözlüğü Vision Pro'nun üretimi hızlandırıldı. Vision Pro'nun satışının Şubat ayında başlanması planlanıyor.

ABD'li teknoloji devi Apple, Haziran ayında tanıttığı çığır açıcı bir gelişme olarak görülen karma gerçeklik gözlüğü Vision Pro'nun üretimini hızlandırdı. ABD basınında yer alan haberlere göre Çin'deki tesislerde hızlı bir şekilde devam eden gözlüğün hedeflenen üretiminin Ocak ayı sonunda tamamlanması bekleniyor. Karma gerçeklik gözlüğünün perakende satışının ise 2024 Şubat'ta başlaması planlanıyor.
Ürünün piyasaya kesin sürüm tarihi Apple tarafından henüz resmi olarak açıklanmazken, gözlüğün önce ABD'de daha sonra Avrupa'da 3 bin 499 dolara (yaklaşık 103 bin lira) piyasaya sunulması bekleniyor. Apple'ın 2024'te yaklaşık 500 bin ürünün sevkiyatını yapması öngörülüyor.
"2024'ÜN EN ÖNEMLİ ÜRÜNÜ"
Günlük hayatın yerini almaya başlayan artırılmış gerçeklik ve sanal gerçeklik deneyimini bir araya getiren karma gerçeklik gözlüğüyle kullanıcılar, film izleyebilecek ve uygulamaları kullanabilecek. Geniş özelliklere sahip gözlük kullanıcılara gerçek hayattaki görüntülere yapay zeka ile oluşturulmuş sanal görüntüleri ekleyebileceği bir deneyim sunuyor.
Karma gerçeklik gözlüğü Apple için 2024 yılının "en önemli ürünü" olarak nitelendiriliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.