Western Digital My Passport Wireless

WD'nin kablosuz depolama birimi nasıl bir performans gösteriyor?

Mobil cihazlar artık günlük yaşantının olmazsa olmazlarından. Bazı insanlar bilgisayarını açmadan sadece telefonu veya tabletiyle tüm işlerini halledebiliyor. Mesela iPhone'numda GarageBand ve AmpliTube uygulamaları var. iRig'le iPhone'a gitarımı bağlıyorum ve kayıt yapıyorum. Uygulamalar içinde amfi ve pedal seçenekleri var, gayet işime yarıyorlar. Sonuçta pratik şekilde gitar çalmak ve çalışmak için gayet iyi. Ama kayıtlar vs... derken cihazın hafızası doluyor. Bu sadece yaşadığım basit bir örnek, tüketicilerin başından geçen farklı senaryolar var. Bazı kullanıcılar bu yüzden mobil cihazların depolama alanını biraz daha genişletmek istiyor. Burada taşınabilir depolama sürücüleri devreye giriyor. Bir tanesi de Western Digital'in My Passport Wireless (Kısaca MPW) ismindeki çözümü.

MPW, şarj edilebilir pile ve 802.11n kablosuz ağ kartına sahip harici bir depolama birimi. WiFi üstünden herhangi bir cihazla kullanılabilir. Üründe ayrıca SD kart girişi var. Klasik yöntem olarak USB ile bilgisayara bağlanabiliyor. Western Digital'in (WD) iddiasına göre pil 6 saate kadar video yayını ve 20 saate kadar bekleme süresi sunuyor. MWP'nin 500 GB, 1 GB ve 2 GB olmak üzere üç farklı depolama alanı seçeneği var. Bana inceleme için 1 TB'lık modeli geldi. En güzeli lafı daha fazla dolandırmadan incelememize geçelim ve MPW'ın performansına birlikte bakalım.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.