Oppo RX17 Pro incelemesi

Huawei ve Xiaomi'den sonra diğer bir Çinli şirket Oppo da Türkiye pazarına giriş yaptı. Daha önce ismini duyduğumuz Oppo'nun RX17 Pro modeli Türk tüketicilerin beğenisine sundu. Tabii ki bu telefon inceleme konuğumuz oldu. Rengiyle dikkatleri üstüne çeken RX17 Pro'nun nasıl bir performans sunduğunu test ettik ve tepeden tırnağa kadar inceledik.

İlk olarak telefonun tasarımından başlayalım. RX17 Pro, zümrüt yeşili ve kuzey ışıkları adında iki farklı renk seçeneğine sahip. Bize ise zümrüt yeşili renkli telefon geldi. Telefonun rengi dikkat çekici ve ışığa göre değişkenlik gösteriyor. Oldukça şık duruyor. İtiraf etmeliyiz ki, RX17 Pro'nun rengini beğendik.

Telefonun yan kısımları kavisli olarak tasarlanmış, böylece elde tutuşun sağlam olması amaçlanmış, fakat telefonun arka kısmı elden kayma hissiyatına sebep oluyor ve arka taraf parmak izi tutuyor.

RX17 Pro'nun sağ tarafında güç düğmesi, sol tarafında ise ses kontrol düğmeleri var. Alt tarafında USB-C portu, hoparlör ızgarası ve sim kart çekmecesi bulunuyor. 3.5 mm'lik klasik kulaklık girişi yok. Telefonun kutusundan çıkan kulaklıklar da USB-C uyumlu. Bu arada kutudan kılıf çıkıyor. Telefonun rengini ve tasarımını kapatmayan şeffaf bir kılıf.

Cihazda dikkat çeken diğer tasarımsal noktalardan biri de damla çıkıntıya sahip olan ekranı. Bu çıkıntı iPhone'a göre oldukça küçük. Arka kısımda da çıkıntılı üçlü ana kamera bulunuyor. Flaş da kameranın altına sabitlenmiş.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.