Perşembe 07.05.2009 00:00
Son Güncelleme: Salı 12.05.2009 21:20

Tellcom ve Superonline güçlerini birleştirdi

Turkcell Grup Şirketleri'nden Tellcom ve Superonline'nın birleştiği bildirildi.

Superonline'dan yapılan yazılı açıklamada, kendi fiber optik altyapısına sahip telekom operatörü Tellcom ve internet dağıtıcısı Superonline'nın, 1 Mayıs 2009 tarihinde birleştiği belirtildi.
Yoluna Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. olarak Superonline markası ile devam edecek şirketin, tüketicilere, yeni iletişim teknolojilerini sunarak hayatlarını kolaylaştırmayı, yaşamlarına hız ve değer katmayı, kurumsal ve bireysel kullanıcılarının ilk tercihi olmayı hedeflediği vurgulandı. Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, birleşmeyle ilgili olarak şunları kaydetti:
''Turkcell Grup bünyesinde faaliyet gösteren iki şirketimizin birleşmesi ile Superonline'ın sahip olduğu gelişmiş ürün ve servislerini Tellcom'un güçlü altyapısına entegre ederek yolumuza daha da güçlü bir şekilde devam ediyoruz. Superonline'ı rakiplerinden ayıran en önemli nokta, kendi fiber optik altyapısını kurmak üzere yaptığı yatırımlar. Bu yatırımlarla sektörün gelişmesinde ve ülkenin kalkınmasında önemli bir rol oynuyoruz. Yerleşik operatörün iletişim omurgasına güvenilir bir alternatif oluşturmaya devam edeceğiz.''
Superonline Müşteri Hizmetleri 444 222 0 numarasından hizmet verirken, şirketin web adresi de www.superonline.net olarak yenilendi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.