Perşembe 29.04.2010
Son Güncelleme: Perşembe 29.04.2010

En 'bilgilisi' teknolojinin en değerlisi

İnternet yaşam tarzı Google'ı teknoloji şirketlerinin en değerlisi yaptı. Bilgi havuzunun tapınağı teknolojinin en değerli markası ödülünü kaptı

Bilgisayar ekranlarında en çok uğranan Google adresi aynı zamanda teknoloji şirketlerinin en değerli markası oldu. Sahip olduğu bilgi okyanusu ve bunu elinde tutan teknolojisi ile Google en değerli marka unvanını bu yıl 4'üncü kez elinde bulundurdu. Financial Times işbirliği ile bu yıl beşincisi gerçekleştirilen "BRANDZ Top 100 En Güçlü Markalar Sıralaması", dünyanın önde gelen pazar araştırması ve danışmanlık firmalarından Millward Brown tarafından açıklandı. Google, gerçekleştirilen araştırmada dünyanın en değerli markası unvanını 4 yıldır üst üste aldı. Dijital yaşam tarzının yaygınlaşması Google'ı yine zirveye taşırken, aynı zamanda teknoloji sektörünün de lider markası yaptı. İnternet kullanımının yaygınlaşması ve internet yaşam tarzı Google markasının değerini sürekli artırıyor.
EN BÜYÜK ARTIŞ HP'DE

BRANDZ sıralamasına dünyanın en değerli 100 markası arasına giren teknoloji firmaları değerlendirildiğinde, Google (114,2 milyar dolar) son 12 ayda marka değerini yüzde 14 yükselterek lider oldu. Marka değerini geçen yıla göre artıran bir başka teknoloji devi IBM ise (86,3 milyar dolar) yüzde 30'luk bir yükseliş ile 2'nci sıraya yükseldi. Geçen yılın 4'üncüsü Apple (83,1 milyar dolar) ile 3'üncü sıraya çıkarken, Microsoft (76,3 milyar dolar) 2 sıra gerileyerek 4'üncü oldu. IBM marka değerindeki artışla Top 100 listesinin de ikinci sırasına otururken, Apple'da yüzde 32'lik artışla genel listenin 3'üncüsü oldu. Millward Brown Türkiye Genel Müdürü Betül Khan ise "BrandT Top 100 listesinin tepesindeki markaların hepsi yaratıcı içerik ve kanal kullanımlarıyla iletişim yatırımlarını güçlü marka değerine dönüştürebilmiş markalar. Markalar zihinlerde yaratıcı reklamın gücüyle yaşıyor. Bu yatırımın değeri ise tartışılamayacak kadar yüksek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.