Çarşamba 04.08.2010 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 04.08.2010 10:11

Twitter'da 20 milyarıncı tweet

Sosyal paylaşım sitesi Twitter'da 20 milyarıncı mesaj Tokyolu bir grafik tasarımcıdan geldi.

Twitter 10 milyarıncı mesaja 4 yılda, bu yılın Mart ayında ulaşmıştı. Ancak bu rakamın ikiye katlanması sadece 5 ay aldı. BBC'nin haberine göre, 20 milyarıncı mesaj Cumartesi günü öğleden sonra, GGGGGG_Lets_Go adlı kullanıcı tarafından uzun bir sohbetin parçası olarak atıldı. Bunun 20 milyarıncı tweet olduğunun açıklanmasıyla, Tokyolu grafik tasarımcısına tebrik mesajları yağmaya başladı.
Gördüğü ilgiden şaşkına dönen kullanıcı şunları yazdı: "20 milyarıncı tweet'i ben yazmışım. Tüm dünyadan mesaj alıyorum. Biraz ürktüm aslında. Ölecek miyim?" "Büyük ikramiyeyi kazanmaktan daha önemli bir şeymiş gibi görünüyor. Şaka gibi."
Japonlar Twitter'a en çok mesaj gönderen ülkeler arasında Amerika Birleşik Devletleri'nin ardından ikinci sırada. Gönderdikleri günde 8 milyon mesaj, tüm dünyadan gelenlerin yüzde 12'sini oluşturuyor. Hatta Twitter'ın 38 yaşındaki CEO'su Evan Williams geçen ay servisin bu ülkedeki başarısını kutlamak için Tokyo'ya gitti.
Twitter bir ülkeye özgü ilk veri merkezini ise bu yıl ABD'nin Utah eyaletinde açacak. Veri merkezinin özellikle Dünya Kupası gibi büyük spor olayları sırasında yaşanan aşırı yükleme sorunlarını çözmesi umuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.