Perşembe 06.01.2011
Son Güncelleme: Perşembe 06.01.2011

Gözlüksüz 3 boyutlu TV

Toshiba geçtiğimiz yıl Türkiye'de de 10 bin adedin üstünde satılan 3D TV'lerin gözlüksüz modeli 4K HDTV'yi Las Vegas'ta düzenlenen CES 2011 fuarında görücüye çıkardı

Televizyon dünyası asıl büyük değişimi gözlükten kurtularak izlediği 3D görüntülerde görecek. Toshiba gözlüksüz 3D TV televizyonun ilk tanıtımını yaptı. Dünyanın en büyük Tüketici Elektroniği Fuarı CES 2011 (Consumer Electronic Show) Las Vegas'ta kapılarını bugün açıyor. Fuarda yeni gözlüksüz 3D (3 boyutlu) televizyonlardan tablet savaşına kadar her konuda 2011'e damgasını vuracak ürünler tanıtılıyor. 2010'da en çok konuşulan 3D televizyonların gözlüksüz modelini Toshiba CES 2O11'de tanıttı. Ürünler nisandan sonra Türkiye'de olacak. Henüz ticari bir model olmasa da gözlüksüz 3D TV'lerin çok uzakta olmadığını gösteriyor. 3D televizyonlar 2010'un başında piyasaya sürülmüş olmasına rağmen gelişme oldukça hızlı devam ediyor. Gözlüksüz 3D televizyonlar tüketicinin daha rahat izleme şansı verirken gözlüğün maliyet olarak tüketicinin karşısına çıkmasını engelliyor. Film seyredenler için fazla rahatsız eden bir araç olan gözlük kısa sürede pabucu dama atılacak araç gibi görünüyor.
7'DEN 77'YE AKILLI KÜPLER

Sadece 3.8 santim büyüklüğündeki etkileşimli küpler yeni eğlence alışkanlığı haline gelebilir. Bu ürünlerden bir tanesi de TED konferansında yaklaşık iki yıl önce bir kavram olarak ortaya olduktan sonra, Sifteo küpler yavaş yavaş gerçek ürüne dönüşmeye başladı. CES 2011'de ürün demosu olarak tanıtılan ürün Erken Erişim kampanyası ile indirimli olarak satışa sunulması bekleniyor. Sifteo küpleri açıklamak biraz zor, ama temelde kablosuz olarak birbirine cevap veren dijital interaktif fayans veya blok şeklinde anlatılıyor. 21. yüzyılın domino olarak düşünmekte fayda var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.