Pazar 16.01.2011

2 milyon şirket www arıyor

Türkiye'de 3 milyon şirketin yüzde 75'inin web adresi yok. Yeni Ticaret Kanunu ile tüm şirketlere dijital dönüşüm zorunlu oldu. Yeni kanunun ilk müjdeleri: Elektronik oylama, web sitesi, spam gönderene ceza..

Yeni Ticaret Kanunu şirketlerin dijital dönüşümü için sıçrama tahtası oluyor. Şirketlere web sitesi ve elektronik posta zorunluluğu gelirken tüketici de 'spam' yani çöp postalardan korunacak. İzinsiz kısa mesaj ve eposta gönderimi yapılamayacak. Yasa 2012 sonundan itibaren şirketlere dijital dönüşümü tamamlamaları için süre veriyor. Yerli ve yabancı bilişim şirketlerinin ilgisi yeni kanunla Türkiye'ye daha çok yönelecek. Telekom şirketleri internet erişimiyle birlikte toplam iletişim çözümü, web sitesi ve e-posta hizmetini birlikte sunmak için hazırlık yapıyor. Turkcell, Vodafone, Avea, Türk Telekom, Superonline ve TTNET gibi şirketler kanundan sonra çalışmalarına hız verdi. Uluslararası dev şirketler hem tedarik zincirlerini hem bayi kanalını yönetirken elektronik ortamı daha çok kullanmak zorundaydı. Şimdi bütün şirketlerin dijital ekonomiye entegre olmaları kolaylaşacak. Yeni kanun sadece şirketlere değil, tüketiciye de yarar sağlıyor. Türkiye'nin başını ağrıtan çöp e-postalara önlem yeni Ticaret Kanunu ile geliyor. Artık toplu SMS veya e-posta gönderimi izinli ve kurallara bağlı yapılabilecek. Yatırımcıların, şirketlerin yönetim kurulu kararlarına web sitesi aracılığıyla kolayca ulaşması sağlanarak şeffaflık ilkesi de hayata geçirilmiş olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.