Faturasız Blackberry kampanyası
BlackBerry İnternet Servisini içeren kampanya, BlackBerry Messenger (BBM) ile mesajlaşma ve BlackBerry App World'de çeşitli mobil uygulamalara erişim sağlayacak. Faturasız hatlı aboneler ayrıca ayda 9,90 liraya e-posta, sosyal paylaşım siteleri ve mobil internet erişimine sahip olacak.
BlackBerry Curve 8520 akıllı telefonun 399 liraya sunulacağı kampanya mayıs ayına kadar sürecek.
Vodafone Türkiye Ürün, Servis ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Phil Patel, kampanyanın tanıtıldığı basın toplantısında, gençler arasında akıllı telefon alma eğilimi ve mobil internet kullanımının, diğer sınıflara kıyasla ortalamanın üzerinde olduğunu anlattı.
Patel, Türkiye'de internete girenlerin yüzde 5'inin sosyal ağ bağlantısı bulunmazken, yüzde 47'sinin anlık mesajlaşmayı kullandığını, akıllı telefon satışlarında önemli oranda artış gözlendiğini söyledi.
BlackBerry fiyatının gençlerin alabileceği seviyelere inmesini sağladıklarını ifade eden Patel, telefonun yanı sıra BlackBerry servisini içeren kampanya paketi geliştirdiklerini belirtti.
-''CİDDİ ARTIŞ BEKLİYORUZ''-
Research In Motion (RIM) EMEA Kanal Pazarlama Direktörü Jamie K. Moran, kampanya ile BlackBerry topluluğunu Türkiye'de daha erişilebilir hale getirmek istediklerini ifade etti.
Moran, 46 farklı pazarda birlikte çalışan BlackBerry ve Vodafone'nin küresel olduğunu,İngiltere, İspanya, Hindistan, İtalya, Malta'nın aralarında bulunduğu ülkelerde yürüttükleri bu türden kampanyanın satışları artırdığını, Türkiye'de de önümüzdeki dönemde ''ciddi'' artış beklediklerini dile getirdi.
-''6 HANELİ RAKAMLARI HEDEFLİYORUZ''-
Vodafone Türkiye Terminal Bölüm Başkanı Yücel Kubanç da Türkiye'de akıllı telefonların payının aralık ayında yüzde 23'ün üzerine çıktığını, cironun yarısını akıllı telefonlara harcanan paranın oluşturduğunu kaydetti.
Kubanç, soruları yanıtlarken, kampanyanın sınırsız mesajlaşma, internette gezinme ve e-maili içerdiğine değinerek, ''Söz konusu kampanyadan gençlik tarifemiz Vodafone Cep Özgür abonelerimizin yanı sıra Vodafone'un tüm ön ödemeli tarifelerinin kullanıcıları da faydalanabilecektir'' diye konuştu.
Kampanya ile genç sınıfında önemli ivme yakalayacaklarını belirten Kubanç, hedeflerine ilişkin olarak da ''6 haneli rakamları hedefliyoruz'' dedi.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür