Çarşamba 16.11.2011 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 31.12.2014 13:22

Steve Jobs'un çılgın projesi

Steve Jobs, operatörlere gerek kalmadan insanların telefonlarından görüşme yapabilmesini hayal ediyormuş.

Google'ın mottosundan son zamanlardaki "kötü" gidiş yüzüden sürekli bahsediyoruz. "Don't be evil - Kötü olma" mottosuyla yola çıkan Google son zamanlarda bu durumun tam tersi davranışlar sergiliyor. Apple ise, belki hatırlarsınız, posterlerinde, duvarlarında hep "Think different - Farklı düşün" mottosunu kullanmıştır. Bu posterlerde Pablo Picasso, Albert Einstein gibi farklı düşünen insanların portreleri vardır. Tabii son zamanlarda bunların hepsi Steve Jobs portresi haklı olarak.

Steve Jobs'un farklılığını gösterdiği pek çok konunun yanına geçtiğimiz günlerde bir yenisi eklendi. Apple'ın efsane lideri iPhone'lar için çılgın bir fikir geliştirmiş. Apple'ın tüm ülkeyi hatta dünyayı saracak kablosuz ağı sayesinde iPhone'lar birbirleri arasında operatöre gerek kalmadan görüşme yapabilecekmiş. Fakat 2007 yılında, orijinal iPhone'un çıkış tarihinden önce Steve Jobs bu fikrinden vazgeçmiş ve AT&T'ye razı olmuş.

Aklındaki fikri tam olarak kimse bilmese de (ne de olsa o Steve Jobs), 2.4 GHz ve 5 GHz arasındaki bantı kullanmayı planladığı söyleniyor. Bu bantın kimsenin kontrolünde olmadığı ve herkesin erişebileceği için kontrol altında tutmanın mümkün olmadığı ve bu yüzden vazgeçtiği söylentiler arasında dolanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.