Son Güncelleme: Pazar 09.02.2014
En sevilen marka olmak istiyoruz
YENİ TEKNOLOJİYE AÇIK
Türkiye'de tüketicilerin yeni teknolojileri kullanma konusunda dünyanın birçok ülkesine kıyasla çok daha istekli olduğuna işaret eden Joung, "Bu durum genel merkezin de gözünden kaçmadı. Bu nedenle yeni ürünler önce Türkiye, Japonya ve Güney Kore gibi ülkelerde satışa çıkıyor. Daha sonra tüm dünyaya yayılıyor" dedi. Türkiye'de teknoloji ürünlerine getirilen kredi kartı taksit sınırı konusunda da değerlendirmelerde bulunan Joung, bunun sektörü etkileyeceğini söyledi. Joung, "Ancak şirket olarak alacağımız önlemlerle bu etkiyi son kullanıcıya yansıtmamak için elimizden geleni yapacağız" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür