Giriş Tarihi: 13.2.2014 22:37

Windows 8'de Son Durum

Geçtiğimiz yılın ortalarında 100 milyon lisansı geride bırakan Microsoft, Windows 8 ile o günden bu yana ne kadar yol aldı? Pazarlama bölümünün başındaki yetkili açıkladı.
Microsoft'un en güncel işletim sistemi Windows 8 piyasaya çıkalı bir buçuk yıla yakın zaman geçti. Piyasaya Ekim 2012'de sürülen Windows 8 ile ilgili en son resmi satış bilgisi, Mayıs 2013'te verilmişti. Perakende satış yerine, OEM üreticiler de dahil olmak üzere toplam lisans satışı üzerinden giden yetkililer, geçtiğimiz yılın Mayıs ayında 100 milyon barajının aşıldığını duyurmuştu.
Bugün yapılan açıklamaya göre ise bu sayı ikiye katlandı: Microsoft Pazarlama Başkan Vekili Tami Reller, katıldığı Goldman Sachs Teknoloji ve İnternet Konferansı'nda satılan Windows 8 lisanslarının 200 milyonu aştığını duyurdu. Şirketin bir yıla yaklaşan suskunluğunun nedeni beklenen rakamlara bugüne kadar ulaşılamaması olarak algılanmıştı.
Windows 7, 240 Milyonu 12 Ayda Gördü
Piyasaya çıktığı ay 40 milyon kopya sattığı Microsoft yetkililerince doğrulanan Windows 8'in 60 milyona ulaşması ise 8 Ocak 2013'te duyurulmuştu. Öte yandan Windows 7'nin ilk 12 ayında 240 milyon lisansı devirmiş olması ise yeni işletim sistemiyle ilgili suskunluğun ipuçlarını veriyor.
Elbette Vista felaketinin ardından Windows 7, kendisinden bir önceki sürüme göre çok daha fazla yenilik ve stabiliteyle birlikte gelmişti. Halen pek çok insanın Windows 7'den fazlasıyla memnun olması da yeni sürümün benzer bir başarıya ulaşmasını zora sokuyor.
ShiftDelete.Net

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.