Pazartesi 02.06.2014 00:00

Glasshouse Türkiye'den geleceğin fikirleri

Glasshouse Türkiye, şirket koçu Dr. Murat Bilgili yönetiminde Kemerburgaz’da bulunan şirket merkezinde "İnovasyon" odaklı eğitim seminerlerinin ilkini gerçekleştirdi.

GlassHouse Türkiye ekibi seminerin ardından 4 ayrı çalışma grubuna ayrıldı. Aynı amaca yönelik farklı konularda etkili ve yaratıcı fikirlerin bir ay boyunca tartışıldığı beyin fırtınası oturumları sonunda oluşturulan raporlar yönetime sunuldu. Detaylı değerlendirmeler neticesinde her çalışma grubunun en yenilikçi fikirleri seçilerek, uygulanmak üzere projelendirme çalışmalarına başlandı.
GlassHouse Türkiye şirket koçu Dr.Murat Bilgili, yaşanan verimli süreçle ilgili şu açıklamayı yaptı:
"Organizasyonların inovasyon çalışmalarıyla hem mevcut ama farkedilmeyen, hem de sıçrama tahtası niteliğinde potansiyel fırsatları görebilmeleri önemli. Bu sayede kurumsal yapılar sürekli olarak kendini yenileyebilir ve gelecekle yarış içerisinde olabilirler. Bu farkındalık ile hep daha iyiye ulaşabilmek için uzunca zamandır kendisiyle yarışan genç ve dinamik GlassHouse Türkiye ekibi ile böyle bir çalışmanın içerisinde olmak bana büyük keyif veriyor."
İnovasyonun günümüzün rekabetçi koşullarındaki önemine değinen GlassHouse Türkiye CEO'su Emre Pekar da ekip arkadaşlarıyla gerçekleştirdikleri bu çalışmanın kendileri için çok yararlı olduğunu ve inovasyon süreçlerini hızlandırarak sürdüreceklerini belirterek, "Değişik bir bakış açısıyla oluşturulan yenilikçi fikirleri en kısa sürede projelendirip hayata geçireceğiz ve bu projelerin GlassHouse Türkiye'ye katma değer yaratacağına, sektördeki lider konumunu pekiştireceğine inanıyoruz." dedi.
EMC'nin ana iş ortağı olarak, deneyimli ekibiyle hayata geçirdikleri başarılı projelerle hızlı ve tutarlı bir şekilde büyümesini sürdüren GlassHouse Türkiye, ülkemizde 200'ün üzerinde kuruma Veri Yedekleme ve Tekilleştirme alanında çözüm ve hizmetler sunuyor.
2013 yılında hedeflerinin üzerinde bir büyüme gerçekleştirdiklerini belirten Pekar; "2014 yılında da bizi rakiplerimizden farklı kılan hizmet kalitemizden, tüm iş süreçlerimizde tutarlılığına önem verdiğimiz insana yaklaşımımızdan, sürekli ve aracısız iletişimle beslenen inovatif yapımızdan, yaşayarak oluşturduğumuz değerlerimizden ödün vermeyerek; GlassHouse Türkiye ailemize, değerli rekabetiyle bizi motive eden sektörümüze, bilgimizi paylaşarak yol arkadaşlığı yaptığımız müşterilerimize ve ülkemize değer katmak için çalışmaya devam edeceğiz." diyerek sözlerini tamamladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.