Perşembe 02.10.2014

Red'le 164 milyonluk tasarruf sağladık

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, Red abonelerinin Mayıs 2013'ten bu yana 164 milyon liralık maliyet avantajı yaşadığını söyledi

Kişiye özel tarifeler ve akıllı telefon rekabeti operatörlerin faturalı abone sayısını artırdı. Vodafone'un Tükiye ve 20 ülkede uygulamaya sunduğu Vodafone Red hizmeti 1 yılda 4 milyondan 14 milyona ulaştı. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan yardımcısı Ender Buruk, Red'lilere Mayıs 2013'teki lansmanlarından bugüne toplam 164 milyon TL maliyet avantajı sunduklarını söyledi. Buruk, "Ekim 2010'da hayata geçirilen Red, Vodafone'un "Dijital Dönüşüm Hareketi" kapsamında yenilenirken, yaz boyunca birçok avantaj sundu. Vodafone Red'liler yurtdışını ek ücret ödemeden arayarak, yurtdışına çıktıklarında tarifelerini özgürce kullanarak 164 milyon TL'lik tasarruf elde etti" diye konuştu. Ender Buruk, Türkiye'nin Red servislerinde elde ettiği başarıyla diğer ülkelere ilham kaynağı olduğunu söyledi.
DİJİTAL DÖNÜŞÜME DESTEK
İletişim hizmetlerinde dijital dönüşüm hedefiyle Türkiye'de doğan Vodafone Red'in başarısının global lansmanlara da örnek olduğunu hatırlatan Buruk, şöyle konuştu: "20 ülkede Vodafone Red tarifeleri dijital dönüşümün lokomotifi oldu. İlk 6 ayda 478 milyon liralık yatırım yaptık. Ürün ve servislerin gelişmesinde "duran tarife" ve "devreden tarife"nin etkisi görülürken, Vodafone Smart Power gibi kampanyalarla mobil internet kullanımını da artırdık."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.