Red'le 164 milyonluk tasarruf sağladık
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, Red abonelerinin Mayıs 2013'ten bu yana 164 milyon liralık maliyet avantajı yaşadığını söyledi
DİJİTAL DÖNÜŞÜME DESTEK
İletişim hizmetlerinde dijital dönüşüm hedefiyle Türkiye'de doğan Vodafone Red'in başarısının global lansmanlara da örnek olduğunu hatırlatan Buruk, şöyle konuştu: "20 ülkede Vodafone Red tarifeleri dijital dönüşümün lokomotifi oldu. İlk 6 ayda 478 milyon liralık yatırım yaptık. Ürün ve servislerin gelişmesinde "duran tarife" ve "devreden tarife"nin etkisi görülürken, Vodafone Smart Power gibi kampanyalarla mobil internet kullanımını da artırdık."
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür