Cuma 21.11.2014

Cironun yüzde 40'ı dijital reklamdan

Yazılım ve internet teknolojileri firması Inveon'un araştırmasına göre e-ticaret sitelerinin cirosunun yüzde 40'ı dijital kampanyalar aracılığıyla alışveriş yapan kullanıcılardan sağlanıyor. E-ticaret sitelerinin aylık ciroları incelendiğinde yoğun dönemin Aralık ve Mart ayları olduğunu dile getiren Inveon Yönetici Ortağı Moris Kastro, "Yıllık ciroların yüzde 20'si bu iki ay içinde gerçekleşiyor. Satışın en düşük olduğu ay ise yıllık cironun yüzde 5,4'üne sahip Ağustos ayı" dedi. Kastro en çok alışveriş yapılan günün ise Cuma olduğunu söyledi. Kullanıcıların en çok tercih ettikleri kampanyalara bakıldığında Türkiye'deki e-ticaret kullanıcılarının yüzde 55 oranında bedava kargo kampanyasını kullandığını, bunu hediye kuponu ve indirimlerin takip ettiğini belirten Kastro, markanın kullanıcıyı satın almaya ikna etmek için 2 dakikadan az bir süresi olduğunu kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.