Pazartesi 01.12.2014 00:00

Samsung'ta işten çıkarmalar söz konusu

Güney Koreli şirket yıllık değişim sürecinde ne yapmayı planlıyor?

Samsung'ta yıllık değişim süreci yaklaşırken Samsung çalışanları arasında işini kaybetme kaygısı başladı. Aralık ayı başlarında insan kaynakları yeniden bir düzenlemeye gidiyor. Bu dönemde özel promosyonlar, transferler ve işten çıkarmalar duyuruluyor. Bu yüzden aralık ayı en korkunç ay olarak nitelendirilebilir.

Çinli akıllı telefon üreticisi Xiaomi'nin yükselişi ve Apple ile olan rekabet Samsung'a bu sene darbe vurdu. Samsung beklediği kârın altında kaldı. Koreli şirketin küresel akıllı telefon pazar payı küçüldü ve son üç yıl içinde en kötü kazancı elde etti. Spekülasyonlar mobil bölümü başında bulunan J.K. Shin'in de görevden alınması dahil, önemli değişiklikler olabileceği yönünde.

Güney Koreli yerel bir gazete haberine göre Samsung mobil bölümde yönetim kurulu pozisyonlarını %20 veya %30 oranında küçültebilir. Bir çalışan insanların çok huzursuz olduğunu ve ne olacağını bilmediğini söyledi. Samsung konuyla herhangi bir yorum yapmaktan kaçındı. Eleştirmenler Samsung'un bu sene zayıf performans gösteren mobil departmanda yüksek olasılıkla bazı yöneticilerin ve bir kısım çalışanın işine son vereceğini ileri sürüyor.

Hasan Uğur Nayır

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.