Pazartesi 08.12.2014 00:00

LG telefon serisini öldürdü

Koreli şirketin yeni amiral gemisi hakkında taptaze bir rapor yayınlandı.

LG'nin mobil bölümü başında farklı nedenlerden dolayı değişim yaşandı. Dr. Jong-Seok Park sağlık sorunlarından dolayı yerini Juno Cho aldı. Yeni yapılandırmanın sonuçlarının yakın zamanda gözükeceği söyleniyordu. LG'nin G Pro serisinin artık rafa kaldırıldığı gelişmeleri ortaya çıktı. Yepyeni rapordaki detaylara biraz daha yakından bakalım.

Sanık LG G4!

LG G Pro serisi üst düzey modelli temel alan daha büyük ekranlı bir model. Örneğin LG G Pro 2'de 5.9 Full HD ekran, LG G2'de ise 5.2 inç'lik ekran bulunuyor.

Şimdi ise LG G serisi eskisine göre daha büyük ekrana sahip ki, G3'te 5.5 inç'lik 2K ekran bulunuyor. Koreli Heraldcorp sitesinin raporuna göre mobil departmanın yeni başkanı artık G Pro serisinin ömrünü tamamladığına inanıyor. G4'e daha fazla odaklanmak ve daha fazla enerji sağlamak için G Pro serisinin bitirildiği düşünülüyor.

Daha önceki söylentilerde LG G Pro 3'te Nuclun yongasının olacağı ve 2015 başlarında piyasaya sürüleceği ileri sürülmüştü. Eğer son rapordakiler doğruysa LG G Pro 3 piyasaya sürülmeyecek. Ayrıca Nuclun'un zayıf performansı da diğer söz konusu bir nokta.

LG G Pro 3'ün yenisini bekliyor muydunuz? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? LG'nin G Pro serisini sonlandırması sizce doğru mu? Yorumlarınızı bizimle paylaşın.

Hasan Uğur Nayır

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.