Perşembe 25.12.2014 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 25.12.2014 09:26

Samsung dükkan kapattı

Samsung'un dünya üzerindeki sayılı mağazaları arasında yer alan Londra satış mağazalarından biri satış rakamları göz önüne alınarak kapatıldı.

Güney Koreli Samsung bu kez üzücü bir haber ile birlikte karşımızda. Şirket dünya genelindeki önemli perakende satış mağazalarından birininin kapısına kilit vurdu. Gerekçe ise Samsung'un hızla düşen akıllı telefon satış rakamları. Kapatılan Samsung Experience Store ise Londra'da yer alan Westfield Stratford City alışveriş merkezinde yer alıyor ve şehrin önde gelen Samsung satış merkezi olarak biliniyordu.

Kapatılan mağazanın kapısına asılan bir kağıtta ise mağazanın kapatıldığı duyurulurken, desteğe ihtiyaç duyanların ilgili telefon numarasını aramaları söyleniyor. Mağazaya gelen müşteriler en yakın destek merkezinin de adresinin paylaşıldığı kağıt haricinde, mekanın boşaltılmış raflarıyla karşılaştı.

Samsung, Londra'da halen açık olan 9 ayrı satış merkezinin olduğunu tekrarlıyor ve ortada bir sorun olmadığını söylüyor. Buna rağmen kapatılan satış merkezinin en büyük ve en masraflı mağazalarından biri olduğu düşünülürse, durumun pek de iç açıcı olmadığını tahmin edebiliriz.
Bu yılın başlarında Carphone Warehouse ile ortaklık kurarak İngiltere, İrlanda, İspanya, Almanya, Portekiz ve Hollanda'da 60 ayrı mağaza açacağını duyuran Samsung'un bu planlarda bir değişikliğe gidip gitmeyeceği ise bilinmiyor.

KAYNAK: ShiftDelete.Net

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.