Cuma 09.01.2015
Son Güncelleme: Cuma 09.01.2015

Cihazlar da dil bilecek

Giyilebilir cihazların sayısının artması, otomobilden akıllı ev aletlerinin birbiriyle konuştuğu ve cihazların internet üzerinden servise çıktığı gelecek çok uzak değil. Dünyanın en büyük Tüketici Elektroniği Fuarı CES 2015 (Consumer Electronic Show) giyilebilir teknolojiler, akıllı otomobiller ve akıllı tüketici ürünleriyle kapılarını açtı. Yüzlerce firmanın katıldığı fuarda giyilebilir teknolojiler hayatımızın her alanına hatta çoraplara bile girdi. Bosch tarafından yapılan tahminlere göre 2015 yılında 6 milyar cihazın internete bağlanacağı düşünülüyor. İnsanların hayatını kolaylaştıracak servisler internete bağlı cihazlar ve sensörler sayesinde geliştirilecek.
FARKI MARKA AYNI DİL

Tasarruf ve kontrol amaçlı kullanılan sistemler akıllı cep telefonu veya tabletler üzerinden kontrol edilecek. Akıllı ev çözümleri için evdeki tüm cihazların ortak bir internet dili konuşması gerekiyor. Cihazlar hem internete bağlanacak hem de ortak dil konuşacak. Tek başına cihazlar Bosch, ABB ve CISCO ile akıllı ev cihaz ve uygulamalarına yönelik bir açık yazılım platformu geliştirecek.
Uzaktan yönetilen evler, kendini değil, evi ısıtmayı başaran kombiler artık akıllı telefon üzerinden yönetilebiliyor. Otomobiller, lojistik, video çekimi ve ölçümleme için kullanılan Drone'lar bu yıl fuarda öne çıktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.