Salı 13.01.2015 00:00

Samsung bunu yapacak

Kore medyasından gelen yeni havadisler bazı ayrıntıları ortaya çıkardı.

Bu aralar gündemin dilinde olan Samsung Galaxy S6'la alakalı yeni birkaç bilgi var. Business Korea raporlar TouchWiz'le alakalı bir takım detaylar ve seri üretim bilgilerini içeriyor. Lafı daha fazla uzatmadan neler olduğuna birlikte bakalım.

Yeni arayüz hızlı olacak

Taptaze rapora göre Koreli şirket sistem belleğinde kullanım kapasitesini azaltmayı planlıyor. Bunun için temel özellikleri büyük ölçüde geliştirecek ve popüler olmayan gereksiz olanları ise kaldıracak. Sanayi kaynaklarına göre Samsung'un teknoloji/mobil iletişim bölümü TouchWiz'i optimize etmek için çalışıyor. Bir endüstri kaynağı (İçeriden bir kaynak gibi gözüküyor) "Biz gereksiz fonksiyonlardan kurtulmak ve Google Nexus 6'daki arayüz gibi basitleştirmeyi hedef alıyoruz." dedi.

TouchWiz, Galaxy S3'ten başlayarak farklılaşma faktörüne girdi. Samsung arayüze insan odaklı kavramı ile yüz hareketleri, ses ve el hareketleri gibi hayati belirtileri tanımak için yeni özellikler ekledi. O zamandan beri Samsung bu özelliklerin üstüne biraz daha geliştirme yaparak yeni telefonlarını piyasaya sürdü.

Bununla birlikte çeşitli fonksiyonlar sistem kapasitesinin önemli bir kısmını işgal eder. Bu nedenle bazı tüketicilerden "Gecikme" konulu şikayetler geldi. 2014 Kasım ayında Phone Arena'nın yaptığı ankette katılımcıların %43.32'si TouchWiz'in ağır özellikli olduğunu belirtmişti.

Hasan Uğur Nayır

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.