Cumartesi 24.01.2015 00:00
Son Güncelleme: Cumartesi 24.01.2015 10:31

Twitter'a yeni özellik: 'Siz burada yokken...'

Twitter, gündemden ve ilgi alanlarından kopmamanız için yeni bir özellik daha geliştirdi. iPhone'lara bugün gelen özellikle artık siz Twitter'a girmediğinizde de önemli tweet'leri kaçırmayacaksınız!
Günlük koşuşturmalar sırasında dünyada pek çok şeyin yaşandığını hesaba katan Twitter, kullanıcılarının gündemden ve ilgi alanlarından kopmamalarını sağlamak için yepyeni bir özellik daha geliştirdi. Kullanıcıların Twitter'a giriş yapmadıkları süre zarfında kaçırmış olmaları muhtemel bazı "Top Tweet" leri gün yüzüne çıkartan 'Siz burada yokken' yani 'While you were away' özelliği sayesinde zaman tünelinizde, siz yokken Twitter'da konuşulanların bir özetini görebiliyorsunuz.
Bu özet, ara sıra Twitter'a girip neler olduğunu hızlıca görmek isteyen kullanıcıların yüzünü güldürecek. Çünkü bu özet onların zaman tünelinde, Twitter'da fazla zaman geçirenlerden daha sık yer alacak.
Twitter'ın hedefi, kullanıcıların Twitter'da ne kadar zaman harcadıklarına takılmadan, dünyada olup bitenlerden geri kalmamalarına yardımcı olmak. Bu amaç, blogda şu sözlerle yer aldı: "Anasayfa zaman tünelinde yapılan bir kaç yenilikle Twitter'ın gerçek zamanlı doğasını bozmadan bu sözümüzü daha iyi tutacağımıza inanıyoruz."
iPHONE'LARA BUGÜN SUNULDU
"Siz burada yokken" başlıklı özetler iOS kullanıcıları için bugün, Android uygulamada ve twitter.com'da da yakın bir zamanda yer almaya başlayacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.