Giriş Tarihi: 1.2.2015

Dünya küçüldükçe kârları artıyor

Teknoloji şirketleri dünyayı tek mağaza haline getirdikçe kârları da uçmaya devam ediyor. Tüketici davranışlarını takip edip, talepleri daha önceden anlayarak doğru servis ve ürün geliştiren firmalar kârlarını da katlıyor. Apple, Facebook ve son olarak LG de kârını büyük ölçüde artıran teknoloji şirketleri arasına katıldı. Apple'ın tarihi bir rekorla 18 milyar dolarlık ilk çeyrek kârı şirketin CEO'su olmak üzere herkesi şaşırtmıştı. Facebook da 2014 toplam gelirini geçen yıla göre yüzde 58 artırarak 12.47 milyar dolar olduğunu açıkladı. Facebook'un kurucu ve CEO'su Mark Zuckerberg, yaptığı açıklamada, "2014'te çok şey başardık. Facebook büyümeye devam ediyor ve biz dünyayı birleştirmekte gelişme kaydediyoruz" dedi. Samsung'un 2014'e dair aktardığı büyük kâr düşüşü ve Apple'ın tarih boyunca bir şirketin üç ayda kazandığı en yüksek kâr olan 18 milyar dolar açıklamalarından sonra LG de kârını 2014'te iki katına çıkardığını duyurdu.

TELEFONLA KANATLANDI

LG G3 modeli bu kârlılıkta en etkili modellerden biri oldu. LG üçüncü çeyrekte 16.8 milyon cep telefonu satışıyla büyük bir rekora imza attı. Son çeyrekte bu sayı 15.5 milyon adede düşse bile toplamda 2014 LG için özellikle cep telefonu alanında çok başarılı geçti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.