Salı 10.03.2015 00:00

Google üst sıraya çıkma kriterlerini değiştiriyor

İnternet devi Google, arama sonuçlarında en güvenilir siteleri öne çıkarabilmek adına kurulduğu 1990'lardan beri ilk kez kriter değişikliğine gidiyor.

Google'ın yeni kriterleri hayata geçirilirse, en çok tıklanan değil, 'en doğru bilgiyi veren' siteler arama sonuçlarının üst sıralarında çıkacak.
Arama sonuçlarının sıralanmasında tık sayısını ve popülariteyi baz alan Google, 'arama motorunun bugünlere gelmesindeki en önemli faktör' dediği bu yöntemi değiştirmeyi düşünüyor.
Google ekibinin geliştirdiği 'Bilgiye Dayalı Güven Algoritması', internet sayfalarındaki 'doğru olmayan bilgilerin kaydını' tutacak. Google, bu 'doğruluk doğrulamasını' ise şu anda 2.8 milyar bilginin yer aldığı Bilgi Kasası'nı kullanarak yapılacak.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.