Son Güncelleme: Perşembe 12.03.2015 10:43
Apple'dan 11 saatlik kesinti özrü
Apple, dün AppStore ve iTunes gibi çevrimiçi hizmetlerini etkileyen erişim sorunu için kullanıcılarından özür diledi. Türkiye dahil en az 45 ülkede etkili olan sorun 11 saat sürdü.
Apple'dan yapılan açıklamada, sorunun 'şirket içi teknik sorundan kaynaklandığı' ifade edildi. Apple yetkilisi Tom Neumayr, 'Apple içinde yaşanan DNS hatasından dolayı hizmetlere erişimin kesildiğini' belirtti.
Neumayr, "iTunes ve diğer hizmetlerde yaşanan sorunlardan dolayı müşterilerimizden özür dileriz... Sorun DNS hatasından meydana geldi. En kısa zamanda tüm hizmetleri aktif hale getirmek için çalışacağız. Herkese sabrı için teşekkür ediyoruz" ifadesini kullandı.
iTunes ve diğer hizmetler ABD'de akşam saatlerinde, Türkiye'de ise gece saatlerinde yeniden aktif hale geldi.
USA Today sitesinde yer alan bilgiye göre, Apple'ın devre dışı kalan hizmetlerinin her birinden günlük kazancı yaklaşık 50 milyon dolar. Erişim sorunu, Apple hisselerinin de yüzde 2 düşmesine neden oldu. 122.24 dolara gerileyen hisseler 10 Şubat'tan bu yana en düşük değeri gördü.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür