Giriş Tarihi: 13.3.2015 12:28

Swarm'a direkt mesaj özelliği geliyor

Akıllı telefonların vazgeçilmez uygulaması Swarm'a, dün geceden itibaren direkt mesaj özelliği geldi. Yer bildirimi yapmayı sağlayan fenomen uygulama, daha fazla kişiyi kendine çekmeyi amaçlıyor.

Foursquare geçtiğimiz yıl uygulamasını ikiye bölmüştü. Kendi adıyla yoluna bir mekan keşfetme, mekan yorumları ve puanlamalarının yer aldığı bir mecra olarak devam ederken, ortaya çıkan yeni uygulama Swarm ise kullanıcıların daha sosyal yönünü ortaya çıkarma amaçlı konumlandırılmıştı.
Tüm check-in olma gibi özellikler Swarm uygulamasına aktarılırken, Swarm, 'Plans' sekmesi gibi getirdiği bazı yeni özelliklerle de kullanıcıların birbiriyle buluşmasını sağlamayı amaçlıyordu.
Foursquare ve Swarm ayrımından itibaren her ne kadar uygulamaya olan ilgi ülkemizde sorgulanmaya başlamış olsa da Foursquare, Swarm tarafında geliştirmelere devam ediyordu.
Hatta yapılan açıklamara göre büyüme daha da hızlanmıştı.
Son güncellemeyle birlikte Swarm'a özel mesajlaşma özelliği getirildi. Daha önce kullanıcılar profillerine telefon numarası ekleyebiliyor ya da Facebook hesabını bağlayabiliyor, böylece iletişim uygulama dışından sağlanarak bir sosyal rehber görevi de görüyordu. Ancak artık gelen özel mesajlaşma sayesinde tüm kullanıcılar birbirine mesaj atabilecek. Böylece 'Plans' sekmesi de tarihe gömülmüş oldu.

Bundan böyle kullanıcılar herkese açık değil sadece istediği kişi ya da kişilere plan sorup, özel mesaj aracılığıyla konuşabilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.