Pazartesi 16.03.2015 00:00

HTC One M9 ertelendi

Yeni amiral gemisi mobil sulara rötarlı indirilecek gözüküyor.

Geçtiğimiz hafta HTC sessizliğini bozdu ve Tayvan basınına One M9'un çıkış tarihini verdi. Aslında yeni amiral gemisinin piyasaya sürüleceği ilk pazar da kendi ülkesi. İlginçtir ki siparişler teslim edilmedi. Bunun sebebi ise yeni yayınlanan bir raporla birlikte ortaya çıktı. Peki HTC One M9 tam olarak ne zaman çıkacak? Bu sorunun cevabına detaylarda birlikte bakalım.

HTC One M9'un Türkiye ön sipariş fiyatı

Sevkiyatlar gecikti

Tayvan'dan bügün gelen çeşitli raporlar (Focus Taiwan) One M9'un ertelendiğini doğruluyor. HTC, CNA'ya verdiği cevapta (E-posta yoluyla) One M9 için "Yazılımın en son sürümünü" sağlamaya çalıştığını ve telefonun en kısa sürede piyasada mevcut olacağını bildirerek gecikmeyi teyit etti. Şirket herhangi kesin bir tarih vermedi, ama birkaç gün ya da iki haftalık zaman çerçevesi içinde tüketicilerin telefona ulaşacağı konusunda söz verdi.

Tayvan'ın 3C isimli sosyal ağında Mobile01 isimli bir kullanıcı 32 GB'lık One M9'ların sevkiyatının 20 Mart tarihine, 64 GB'lık modelin ise ay sonuna kadar ertelendiğini belirtti. Mobile01 herhangi bir kaynağa dayandırmadan M9'da yazılımsal sorun olduğunu ileri sürdü. İddiaya göre cihazda boot problemi yaşanıyor.

Sonuç ne olursa olsun HTC One M9 sevkiyatı planlanandan daha geç gerçekleşecek duruyor. Umarım yaşanan sorunlar M9'un uluslararası sevkiyatında sıkıntı yaşatmaz.

Hasan Uğur Nayır

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.