Giriş Tarihi: 9.4.2015 17:04

12 saat içinde 2 milyon telefon sattı

Çin'de Samsung'un hükümdarlığına son veren Xiaomi, 12 saat içinde 2 milyonu aşkın akıllı telefon satışına imza atarak yine dikkatleri üzerine çekti.

Microsoft'un da yakınlaştığı Xiaomi, dün Hindistan'da internetten satışı ağlarını genişletmiş ve ilk fiziksel mağazasını da açmıştı.
Daha önce Hindistan'a giriş yapan Xiaomi, bu kez Flipkart, Snapdeal ve Amazon Hindistan ve popüler e-ticaret siteleriyle anlaşan Çinli üretici, 7 Asya ülkesini kapsayan 12 saatlik bir kampanya başlattı ve toplamda 2,04 milyon adetlik satış rakamına ulaştı.
Bu etkinliği 5. kuruluş yıldönümü adına düzenleyen şirket, paylaştığı? rakamlara göre sadece aksesuarlar satışından 170 milyon RMB toplamda ise 2,08 milyon RMB (335 milyon dolar – 871 milyon TL) tutarında satış yapmayı başardı.
İki milyon akıllı telefonun yanında 39 bin Mi TV ve 770 bin akıllı cihaz satarak 12 saatte 2,9 milyon sipariş almış oldu.
Xiaomi'nin başarısının arkasındaki nedenleri sıralayan Wall Street Journal, Çinli şirketin hem internet üzerinden hem de fiziksel etkinliklerde müşteriyle yakın bir ilişki halinde olduğunu paylaşmıştı.
Daha önce hiç bir partiye katılmayan kişileri dahi kendine çeken Xiaomi, Şubat 2015'te 100 milyon kullanıcıyı geçen özel Android sürümünü sürekli güncelleyerek de müşterilerine sürekli daha iyiyi sunmak için çalıştığını göstermişti.
Hatırlarsanız 2014'te 61 milyon akıllı telefon satan Xiaomi'nin CEO'su Lei Jun , tarih yazmakta olduklarını söylemişti. Şimdiye kadar gördüklerimiz Jun'un pekala haklı olduğunu gösteriyor ve sanırım Avrupa ve Türkiye açılımı Xiaomi'nin tarihi adımlarını güçlendirmeye devam edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.