Salı 14.04.2015 00:00

Apple Watch televizyon reklamlarına 40 milyon dolar harcandı

Geçtiğimiz hafta ön siparişe sunulan Apple Watch, şimdiden başarılı bir satış grafiği yakalamış durumda. Apple Watch'un bu kadar ilgi görmesinin elbette bir bedeli var.

Reuters'ın haberine göre, Apple şimdiye kadar Apple Watch'un yalnızca televizyon reklamı için 40 milyon dolar harcadı. 9 Mart'taki Apple Watch etkinliğinde karşımıza çıkan "The Watch Reimagined" reklamı, şu ana dek 300'den fazla kez televizyonda boy gösterdi. Bu televizyon yapımları arasında Better Call Saul ve The Walking Dead gibi reytingi yüksek diziler de bulunuyor.
Apple'ın akıllı saati için hiçbir şeyi şansa bırakmadığı çok açık. Nitekim şirket, iPhone 6 ve iPhone 6 Plus reklamları için geride bıraktığımız 5 ay boyunca 42 milyon dolar harcadı. Apple, Apple Watch için daha bonkör davranmasının karşılığını fazlasıyla alacağa benziyor. Bu arada henüz izlemediyseniz, The Watch Reimagined reklamına hemen aşağıdan ulaşabilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.