Facebook, YouTube'u geçiyor!
Yapılan bir araştırmaya göre pek çok şirket, video reklamlarını YouTube yerine Facebook üzerinde yayınlamayı tercih etmeye başladı.
Öte yandan Instagram, Twitter ve LinkedIn gibi mecralar da güçlenirken, katılımcılar her bir platform için video reklam hedefleri olduğunu açıklıyor. YouTube ve Facebook harici platformlarda en hızlı yükselişin ise LinkedIn'de olması bekleniyor. Araştırma sonuçlarına göre "LinkedIn'de reklam vereceğim" diyenlerin oranı yüzde 9.3'ten yüzde 24.1'e çıkacak. LinkedIn, bu sayede video reklamlarında Vine ve Tumblr'ı geride bırakarak beşinci sıraya yükselecek.
Aynı araştırma, reklamverenlerin artık direkt videolardan öte, kullanıcıların interaktif olarak katılımda bulunacağı ve geri dönüşler alabilecekleri video reklamları istediklerini de gösteriyor.
Kinetic Social'ın verilerine göre ise Facebook, video reklamlarında 2015'e hızlı bir giriş yaptı. ABD'li reklamcılar bu platformda bir çeyrekten diğerine yüzde 14.4'ten yüzde 30.7'ye varan reklam verme oranlarına yaklaşmış durumda.
eMarketer'a göre bu sene 157.1 milyon müşteri (ABD'deki internet kullanıcılarının yüzde 60.5'i ve nüfusun yüzde 48.9'u) herhangi bir cihaz üzerinden Facebook'a erişmiş. Takvimler 2019'u gösterdiğindeyse ABD popülasyonunun yüzde 51.8'i ya da internet kullanıcılarının yüzde 62.1'inin Facebook üyesi olacağı öngörülüyor.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür