Apple Watch 24 saatte bir yıllık Android Wear satışını geçti
Çıktığı günden beri eleştirilen, rakipleri tarafından sürekli hedef gösterilen Apple Watch'u sevin ya da sevmeyin; Apple'ın pazarlama stratejisi rakiplerinin toplamını elemeyi başardı.
Bu konudaki en büyük dayanaksa Apple Watch'ın çevrim içi alıcı kitlesi. Slice Intelligence'ın yayınladığı satış raporuna göre Apple Watch'ın ilk 24 saatte eriştiği ön sipariş sayısı 2014 yılında satılan tüm Android işletim sistemli saatlerden daha fazla. Motorola, LG, Samsung gibi devlerin de dahil olduğu bu pazarda 2014 yılında sadece 720 bin Android Wear'lı akıllı saat satılırken Apple 24 saatte yaklaşık 957 bin Apple Watch sattı. Bu da işin pazarlama kısmının önemini bir kez daha vurguluyor. Tabii bu sayılar henüz kesin bir yargıya varmak için yeterli kanıt değil. Slice Intelligence'ın analizi ilk etapta bize yarışın kazanını işaret etse de Android tarafında çabuk pes etmek gibi bir seçenek yok. Yakında yeni bir güncelleme alacak olan Android Wear, akıllı saat deneyimini geliştirmeyi amaçlarken, firmalar da saatlerini daha tercih edilebilir yapmak için çalışmalarını sürdürüyor.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür